Elins Naglar: Prickiga Naglar

måndag 7 juli 2014

Prickiga Naglar

Hoppas ni alla har haft en bra helg, det har jag haft i alla fall! Och nu är jag tillbaka med en ny Nail Art. En väldigt enkel sådan men som ändå ser så bra ut. 

Prickiga Naglar av Elins Naglar

Designen är gjord med många olika storlekar av dotting tools och några fina färger. Valde att göra en accent nail för att göra den lite spännande. 

Prickig Nail Art av Elins Naglar

Det guldiga lacket är något av mina favorit lack just nu. Det är från Gwen Stefani's OPI kollektion. Färgen heter - Love Angel Music Baby. Det är ett litet matt lack, dom kallar det Satin. Så det är inte tänkt att man ska ha topp lack ovanpå, men jag tycker den är så fin med det också. Men jag tog även en bild innan jag tog på topp lacket för att visa er. Som ni kan se här under, det är så fint sådär också.  

Prickiga Naglar utan topp lack av Elins Naglar

Nagellack -
Isadora - Second Nail
OPI - Love Angel Music Baby
Ciaté - Pepperminty
Essie - Watermelon
Seche Vite - Topplack

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar