Elins Naglar: Nail Art Challenge 9 - Tribal Naglar

lördag 27 juli 2013

Nail Art Challenge 9 - Tribal Naglar

Look who's alive! haha, men jag är sjukt ledsen att jag inte uppdaterat på väldigt länge. Jobbat haft semester och bara varit allmänt lat. Har knappt målat naglarna heller vilket är olikt mig. Så nu försöker vi på nytt igen.

Och då tänkt jag vissa upp mina Tribal naglar som jag gjorde ett tag sen för min Nail Art challenge. Det var någon i en affär som fråga om det var stickers haha.

Tribal Nail Art av Elins Naglar

Jag vet att det är inte så raka linjer och så men ja ja. Dessa gjorde jag med dotting tools och striping brushes. 

Nagellacken jag använt -
Glöm inte baslack!


Vit - OPI - Alpine Snow
Rosa - Essie - Watermelon
Grön-blå - Essie - Turquoise & Caicos


Svart - Isadora - Gothic Black
Lila - H&M - Lilac Plum
Topplack - Seche Vite

Förlåt ännu en gång för att jag varit lite MIA lately. 

Kolla in imorgon igen vetja! 

1 kommentar :