Elins Naglar: Nail Art Challenge - 8 Svart och vita Naglar

torsdag 13 juni 2013

Nail Art Challenge - 8 Svart och vita Naglar

Dags för nummer 8 av min nail art challenge och dagens tema är Svart och Vitt. 

Och jag vet att datumen inte blir helt rätt eftersom jag skulle vara på nummer 23 just nu, shame on me. haha men jag kör på tills jag når 31!


Eftersom dagens design är svart och vitt blev den ganska enkel. 



Svart och vit naglar av Elins Naglar

Jag började med att måla ett svart baslager och sedan frihands målade jag lite vita mönster med en striping brush och en dotting tool. På höger hand gjorde jag tvärtom alltså vit bas med svart mönster.



Svart och vitt Nail Art av Elins Naglar

Jag tyckte dessa naglar blev väldigt fina. Dom var enkla och tog inte så långt tid. Får kanske göra om den, men färgglad!

Den skulle nog vara ganska fin matt också, eller vad tycker ni?

Nagellack jag använt mig av -
Glöm inte baslack!


Svart - Isadora - Gothic Black
Vit - OPI - Alpine Snow
Topplack - Seche Vite

Tack för att ni titta in och titta gärna in i morgon igen, haha!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar