Elins Naglar: Nail Art Challenge 7 - Inspirerad av djur - Cheetah Nail Art

tisdag 11 juni 2013

Nail Art Challenge 7 - Inspirerad av djur - Cheetah Nail Art

Efter ett inte så planerat bloggpaus kommer jag här nu med nummer 7 av min Nail Art Challenge. 


Och designen jag ska visa är något ni aldrig sätt förut, or not. haha. Temat är inspirerad av djur så vad har jag då inte gjort om inte cheetah prints.


Cheetah Naglar av Elins Naglar

Denna gången körde jag på en blå/turkos design. Hela designen är gjord av dotting tools i olika storlekar


Cheetah Nail Art av Elins Naglar

Ber om ursäkt för hur naglarna och nagellacket har skivat sig lite, tog bilden efter jag haft på mig designen ett tag.

Nagellacken jag använt mig av -
Börja alltid med baslack


Mörk turkos - Ciaté - Headliner
Ljus blå - Nicóle by OPI - My lifesaver
Svart - Isadora - Gothic Black
Topplack - Seche Vite






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar