Elins Naglar: Påsk - Prickiga Naglar

lördag 30 mars 2013

Påsk - Prickiga Naglar

Hoppas ni alla har haft en bra påsk än så länge. Tänkte nu dela med mig av min andra och sista påskdesign. Tyvärr tog min fantasi slut här och allt jag kom på påminde bara om det jag redan gjort. Så då tyckte jag att jag slutar vi denna.

Dagens design består också av färg. Jag körde med en gradient och prickigt. Sedan gjorde jag något som jag inte brukar göra, jag gjorde den matt direkt.


Jag tyckte det blev en cool effekt när jag gjorde en gradient, med en make up svamp, på vit bakgrund och sedan gjorde vita prickar över.


Nagellacken jag använde -
Börja med ett baslack!


Vit - OPI - Alpine Snow
Grön - Sephora - Lime Cocktail
Lila - Rimmel - 312 Ultra Violet
Gul - Face Stockholm - 171


Orange - Isadora - South Beach
Rosa - Gina Tricot - Candy Floss
Matt topplack - Essie - Matte About You


Hoppas ni tycker om designen. Kommentera gärna om ni har frågor vill att jag gör en bild tutorial eller vad som helst.

Ha en en fortsatt god påsk allihopa!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar