Elins Naglar: Annorlunda fransk manikyr - Glitter

fredag 8 mars 2013

Annorlunda fransk manikyr - Glitter

Den här designen gjorde jag på min kompis förra året inför nyår. Tänkte jag kunde vissa upp den nu bara för att vissa upp att man kan göra sjukt mycket med en fransk manikyr, bara fantasin sätter stop. Det behöver inte bara vara den vanliga vita franska manikyren utan ta vilken färg du vill ha, glitter, allt!

Denna designen gjorde jag på frihand med penseln i nagellacksflaskan. Den är glittrig för det var ju nyårs naglar. Väldigt många lager blev det men resultatet blev bra i slutändan.


Enkla men resulatet blir, det ända ordet jag kan komma på för att beskriva den är, fabulous! haha

Detta är bara en sätt av många sätt man kan göra fransk manikyr på, som jag sa innan - bara fantasin sätter stopp!

 Kommentera gärna om ni undrar eller bara vill säga hej eller något, alla kommentarer blir lika välkomnande. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar