Elins Naglar: Swatch - OPI Can't Let Go

tisdag 15 januari 2013

Swatch - OPI Can't Let Go

Dagens naglar och nagellack som jag har på mig är ett av OPI's nyaste från deras Mariah Carey kollektion. Köpte det idag på Kicks. Det är något nytt med just detta lacket då det är ett liquid sand formula. Detta betyder att dom får en väldigt speciell textur.

Det finns 4 stycken sådana och den jag har köpt idag heter Can't Let Go. En otroligt fin lila färg.




Tycker bilderna är inte så rättvisa med att visa hur det ser ut. Men den är halvmatt lite småkorning. Jag tyckte detta var otroligt coolt. Men tyvärr kan man ju inte ha topplack över detta lack för då försvinner hela charmen med den så jag är rädd att det kommer få tipwear och att det ser slitet ut snabbt. Men vi får väl se hur det blir. 

Jag kan klart och tydligt säga att detta är mitt nya favoritlack. Det är ett sånt lack som till och med jag kan med utan att behöva göra massa mönster och sådant. 




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar