Elins Naglar: Nya nagellack från Ciaté och Essie.

onsdag 2 januari 2013

Nya nagellack från Ciaté och Essie.

Eftersom jag inte har någon ny design på gång just nu, även om det skulle behövas för dom ser lite slitna ut men det får vänta till imorgon, tänkte jag lägga upp lite nya nagellack jag fått i present nu kring jul.

Dom första jag tänkte visa upp var från Ciaté och dom har jag fått från min adventskalender från Ciaté.
Två av dom här nagellack går inte och få tag i nu utan kunde bara fås i adventskalendern. Dom två är dom två första från vänster. Namnet på nagellacken är -
v-h. Enchanted Rose, Magic Carpet, Fade to Greige, Mojito och så caviar pearls Sundance.


Det här är Essie - Leading Lady. Man kan nästan säga att det är typ Essie's frontman (frontpolish kanske) i deras vinter kollektion med just nu namnet - Leading Lady. Jag har testat detta lack lite fort men glömde så klart och ta bilder på det, men det var mycket mer täckande än vad jag trodde men för att få ett helt täckande måste man ta många lager, jag tog detta över vit baslack. 

Men detta var allt jag har att visa er idag, ni får kolla in imorgon för kanske en julklapps inspirerad design? Har inte riktigt bestämt mig än. Men en design kommer upp imorgon, kan jag lova er :) 

Tack för alla som tittat in här på bloggen, slog nääästa besöksrekord igår så det var jätte roligt. Några kommentarer har också kommit in, jätte trevligt. Fortsätt så så blir jag super glad. 

Men vad tyckte ni om dessa nagellack? Någon favorit bland dom? :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar