Elins Naglar: Matta naglar

tisdag 8 januari 2013

Matta naglar

Jag är blivit väldigt förtjust i matta naglar den senaste tiden. Och igår efter att haft på denna design i en dag bestämde jag mig för att göra den matt. Tyckte dom blev super på detta sättet också. matta naglar blir alltid extra snygga när man har glittriga lack med i sin design. 


Jag kan lägga till att det är så mycket enklare att fotografera matta naglar, haha! 
 Jämförelse Matta vs. Shiny! (kommer ej på det svenska ordet för det just nu, haha!)


För att göra dom matta använde jag Essies Matte About You. Det är det bästa matta topplacket jag provat, jag har prövat några andra som t.ex. Depend men jag blev otroligt missnöjd över den. Tyckte inte alls dom blev så särskild matta.

Vilken tyckte ni mest om? Den matta eller shiny? Kommentera!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar