Elins Naglar: Gradient Cheetah Naglar

söndag 6 januari 2013

Gradient Cheetah Naglar

Idag ville jag göra något enkelt så det fick bli något jag gjort innan som jag vet att jag kan, leopard mönstrade naglar. Men för att göra det lite annorlunda, liksom en twist på det hela la jag till en gradient backgrund. 

 Jag gjorde även designen på att annat sätt än vad jag gjort andra gånger och gjorde allt förutom gradienten med en dotting tool. Gradienten gjorde jag med en make up svamp.
Jag tyckte att gradienten gjorde den lite roligare.


Nagellacken jag använt är -


Baslack - Isadora -Second Nail
Vit - China Glaze - White Out
Lila - Ciaté - Cabaret
Silver - Isadora - Silver Sparkles
Svart - Isadora - Gothic Black
Topplack - Seche Vite

Vad tyckte du om dagens design? Något ni skulle tänka er bära på era naglar? Vill ni ha steg för steg tutorial? Fråga om något? Bara kommentera på!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar