Elins Naglar: Galax Naglar - Tutorial

torsdag 24 januari 2013

Galax Naglar - Tutorial

Här kommer steg-för-steg tutorial på galaxy naglarna jag hade på mig några dagar sedan.




Börja med ett lager baslack, jag använder Isadoras - Second Nail


Lägg sedan ett lager svart. Jag använder Isadoras - Gothic Black


Sedan tar du en make up svamp. Jag köpte ett stor packet sådan här på Ullared för några kronor.


Börja sedan med svampen dutta på lite turkos-blå, men inte på hela nageln. Jag använde mig av Claudia - Ocean Deep.


Sedan tar man en ljus blå och duttar över men precis som med den andra inte över hela det lagret du gjorde precis. Jag använde mig av Claudia - Minty Fresh


Sedan duttar man lite rosa på, jag tog först den ljusare rosa och sedan lite av den mörkare över det. Laken är H&M - City och Sephora - Dinner for 2.


Sedan tar man en liten mörkt blått över, täck lite av det rosa och det ljusare blåa. Jag använde mig av Ciaté - Power Dressing.


Sedan målar man över ett lager glitter över allt. Jag använde mig av Claudia - Sparkling Silver


Avsluta sedan allt med ett topplack. Jag använde mig av Seche Vite.

Hoppas ni fattar hur man ska göra och lycka till!

Har ni frågor så är det bara att kommentera så ska jag svara så gott jag kan.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar