Elins Naglar: Depend Gellack

lördag 26 januari 2013

Depend Gellack

Fick mitt Depend Gellack start kit igår och var ju så klart tvungen att pröva det direkt. Jag har inte riktigt hunnit köpa deras gellack alltså dom färgade än så jag har använt ett vanligt lack mellan deras bas- och topplack.

I startkitet fick man med en UV-lampa, väldigt smart med timer och allt så man inte behöver hålla reda på tiden man har haft naglarna under lampan. Sedan fick man före och efter rengöring, bas- och topplack.

Jag tyckte det var ganska enkelt och göra det, jag trodde det skulle ta hur lång tid som helst efter jag läst hur man gjorde men det gick ändå ganska snabbt. 

Men så här blev mitt resultat 


Kanske inte helt perfekt, men practice makes perfect eller hur? Sedan får vi se om hur länge det håller, om det håller lika länge även om jag inte har deras gellack. Men jag återkommer om detta när jag hunnit ha på det ett tag. 

Har ni några frågor är det bara och kommentera!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar