Elins Naglar: Swatch - Depend Mirror nagellack - Nr. 2024

tisdag 18 december 2012

Swatch - Depend Mirror nagellack - Nr. 2024

Tänkte jag skulle vissa ett nagellack som jag fick i present i lördags i födelsedagspresent. Vilket är ett nagellack från Depends Mirror kollektion - det är metallic nagellack med något nytt pigment som ska göra dom extra metallica eller vad man ska säga. Kollektion kom ut i oktober

Färgen heter Blue Ice och har numret 2024 

(fail med penseln där i hörnan -.- Märkte inte det förrens nu.)

Mina fingrar är ganska röda just nu men det är bara för att jag har suttit och spelat gitarr dom senaste timmarna, då ser det ut såhär efter ett tag.

Det är ett svårt lack och få en rättvis bild på för det glittrar så mycket. Det är väl ganska metallic, tycker nog det kunde vara lite mattare kanske för det tycker jag gör det lite mer metallic. Färgen var väldigt fin. Bra formula, lätt att använda. Man var tvungen att ha två lager på för att annars har man lite vnl (visable nail line)

Om ni kollar in imorgon kommer det en design med detta lacket!

Vad tyckte ni om lacket? En färg som faller er i smaken? Kommentera :)





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar