Elins Naglar: Matta metallic naglar

onsdag 19 december 2012

Matta metallic naglar

Här kommer jag med en ny liten lat design. Det är inte den mest komplicerade designen utan jag bara gjorde det för att ha något på naglarna eftersom jag inte orka göra något för avancerat.

Det är nagellacket jag visade upp igår med ett rosa glitterig graffiti nagellack. Sedan för att göra den lite annorlunda så gjorde jag den matt. Detta är ingen design jag har särskild nöjd över och den åker nog av så fort som möjligt imorgon när jag har ork och tid för det. Men imorgon börjar ju jullovet så jag kommer nog ha tid för massa fina designer sen efter.




Man ser inte så mycket av det rosa glittriga graffiti lacket men på vissa ställen kan man se det. Till mitt försvar så ser dom liiiite bättre ut i verkligenheten. Det matta gör dom väldigt metalliga och det blir en cool effekt. Önskar att jag hade tagit ett foto på naglarna innan jag gjorde dom matta. En note to myself inför nästa gång.

Nagellacken jag använt mig av -



Baslack - Isadora - Second Nail
Blå - Depend Mirror - Nr. 2024
Rosa graffiti - Isadora - Pink Fame
Topplack - Essie - Matte about you

Kom på att jag glömt vissa upp vad jag fått i min kalender dom här senaste 3 dagarna så det kan jag väl slänga in här. 

2 Nagellack och 1 caviar pärlor.


Ciaté - Cookies and cream

 Ciaté - Caviar pearls candyshop
 Ciaté - Power dressing











Inga kommentarer :

Skicka en kommentar