Elins Naglar: Julgransnaglar

fredag 21 december 2012

Julgransnaglar

Varit lite MIA den senaste tiden, men jag har varit så otroligt trött dom senaste dagarna. Även idag så jag slocknar nog direkt efter jag skrivit klart detta inlägget. Men jag har precis kommit hem från ett trevligt födelsedagsfirande med kompisar och det ledde till att jag är ett antal nagellack rikare. Så imorgon kommer nog ett lååångt inlägg med alla nagellack jag har lyckas samla på mig sedan mitt senaste inlägg och det är en del. Men jag har faktiskt bara köpt 4 till mig själv så jag är lite stolt. 

Men innan jag åkte idag skulle jag måla naglarna, samtidigt som jag försökt fixa hår och smink och allt och detta fick min design lida för. Den är alltså lite failad. Jag bröt min tumnagel när vi bowlade som tur va på min högra hand så inte den jag visar här i bloggen, men det är super kort. 




Det gröna lacket var väldigt skir så även om jag har 3 lager på här har jag ändå en tydlig vnl. Skulle behövt ha ett lager med vit under först, men det hade jag inte tid med. Stötte till pekfingret med platt-tången så den fick bli lite konstig. Den röd/rosa färgen är en av nagellacken jag köpt idag.

Men över lag är jag inte jätte nöjd med min design, den åker nog av så fort som jag får en chans till det. 


Nagellacken jag använt -

baslack - Isadora - Second Nail
grön - Viva la Diva - nr. 056
Silver glitter - Claudia - Sparkling Silver 
Röd/rosa - Make up store - Elin (kan nog erkänna att jag köpte den på grund av namnet.)
Topplack - Seche Vite

Vad tyckte ni om designen överlag? Något ni skulle kunna bära om den var noggrann gjord? kommentera!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar