Elins Naglar: Jag älskar Sephora

fredag 7 december 2012

Jag älskar Sephora

Direkt när jag sluta idag stack jag till Sephora även om det var 20 % på alla varor av Sephoras märke handla jag ändå för några hundralappar. Men jag sparade ju massa pengar om jag hade köpt allt någon annan gång ;) haha

Tänkte lägga upp lite vad jag köpt men jag börjar med min kalender - idag fick jag ett ljust rosa nagellack med namnet - Cutie Pie.

 Jag testa den här nagellacks removern första gången på Sephora i Paris i våras och det är otroligt smart. Jag tror även depend har något liknande. Men man stoppar i fingret i denna burken. I den finns det remover och en typ skumgummi/tvättsvamp aktig sak och sedan när man drar upp fingret är nagellacket borta. Jag har inte testat den sedan i våras då så jag lägger upp en ordentlig review av den när jag hunnit testa den mera.
 Sedan köpte jag även en nail buffer sak som alltså polerar nageln och gör den ordentlig glansig. Tycker det är smart för att ha fina naglar när man inte har tid att måla dom så ser dom ändå bra ut. :) Det tar även bort ojämheter på nageln tycker jag i allafall.
 5 av nagellacken jag köpte - satsa mer på att köpa olika glitter topplack för att med dom kan man göra alla nagellack otroligt fina. 
Namn på färgerna från vänster - twinkle twinkle, purple jewerly, red berrie smoothie, silver rain, samba in rio.
 Sedan hitta jag ett litet set med 5 nagellack där nagellacken blev lite billigare + 20% då. Sedan fick jag det sista på raden här under gratis. Tror det kanske kan vara för att jag köpte så många nagellack, haha.
Men namnen på lacken från vänster - det första har faktiskt inget namn, it-girl, electroshot, london sky, dinner for 2 och midnight crawl.

Vilken av färgerna var din favorit? :)
Imorgon kommer förmodlingen en ny design upp om jag hinner mellan allt bakande som ska ske här hemma hos oss. Men jag har en ide i huvudet jag tänkte göra imorgon. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar