Elins Naglar: Glittriga Julgrans naglar

onsdag 12 december 2012

Glittriga Julgrans naglar

Idag är det den 12/12/12, ganska roligt. Men nu dröjer det några år tills det händer igen. Men jag har varit lite upptagen idag och hade inte så lång tid på mig att måla naglarna så jag gjorde en lätt design.

Guldiga naglar med extra glitter och en accent nagel med en glittrig julgran.
Dom fick vara lite extra glittriga för att fira Taylor Swift's födelsedag som är imorgon. Hon älskar glittriga klänningar så jag tänkte, hon kanske gillar glittriga naglar också. Det fick i alla fall bli såhär för att jag skulle slippa sitta uppe halva natten och måla naglarna. 

¨

Nagellack som jag använt mig av -
Baslack - Isadora - Second Nail
Guld - Gina Tricot - Gold
Grön - Viva la diva - 056
Glitter - Sephora - Silver Rain
Topplack - Seche Vite 



Dagens lucka i min Ciaté adventskalender bestod av en svart guldig nagellack.
Ciaté - Twilight





Vad tyckte ni om denna enkla design? Något ni skulle tänka er göra? Tips på någon design ni vill jag ska göra? Steg-för-steg tutorial på denna designen? Kommentera!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar