Elins Naglar: Flashback

torsdag 13 december 2012

Flashback

Kollade igen min bilder och hitta massa nagelbilder så jag tänkte att jag kunde dela med mig med dom. Alla dom här är från långt innan jag skapa den här bloggen någon är till och med gjorda innan jag hade dom verktyg som jag har idag.

Men jag tyckte det var lite roligt att titta på och se hur jag har bog blivit lite bättre i alla fall, haha!

Alla bilder är mobil bilder från instagram så därför kan dom se lite konstiga ut.



Några blommiga naglar, blommigt funkar alltid!


Fira 4th of July på mitt vis. Jag ser att jag var inte bra på clean up. 


Denna designen gillar jag. Cool effekt, nu när jag ser den tycker jag det finns några småsaker jag skulle kunna ändra på för att göra den bättre. Who knows, kanske gör jag om den här någon gång!


Glittriga naglar gjorda med Depends Holografiska nagellack. Detta var min favorit design i somras!


Jag gillar att måla naglarna efter olika saker som jag ska göra och att gå på bio är inget undantag. Spiderman!


Några coola splasher naglar!


En till design med Depends holografiska nagellack. men denna gången är det på min kompis naglar. 


En design jag försökte kopiera från Isadoras instagram, men min blev ju så klart inte ens i närheten av bra som deras. 

Kan passa på här lägga in vad jag fick i min Ciaté adventskalender idag. 
Idag var det en av dom exklusiva nagellacken alltså som bara går och få tag på i adventskalendern.

Ciaté - Glass Slipper

Väldigt fint nagellack, hoppas att jag snart hittar ett tillfälle att använda den.

Såg även precis att jag nått ett nytt besöksrekord idag. Så glad att ni bara blir flera och flera som kollar in här och jag hoppas att ni alla kommer fortsätta! 

Det kommer nog upp något liknande inlägg någon gång i framtiden, har lite flera bilder. Imorgon ska jag göra en ny design men jag är inte så säker på om jag lägger upp den imorgon eller väntar lite. Men det kommer nog upp ett design ändå imorgon, men kanske något jag gjort på mig själv. Men kolla in imorgon!

Tyckte ni någon av de designer jag la upp nu var fina? Någon ni vill att jag ska göra om kanske? Jämföra hur jag har förbättras? Bara kommentera på! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar