Elins Naglar: Converse Naglar

söndag 11 november 2012

Converse Naglar

Inläggen har varit lite kassa nu den senaste veckan men det är för att jag varit sjuk och varken orkat eller haft lust till att måla naglarna. Och just nu är jag för lat för att ta en riktig bild. Men för 2 dagar sen målade jag converse naglar.  Dom är ganska slitna nu men.. jaja! Dom ser inte jätte bra ut men jag gjorde dom mitt i natten. Stör mig lite på att även om jag har typ 5 lagar vit på den gula naglen är den ändå ljus gul. -.-

Nagellack jag använt -
Baslack - Isadora Second Nail
Röd (syns inte på bilden) - Claudia - All Red
Gul - China Glaze - Sunshine Pop
Rosa - Depend - Nr. 122 tror jag.
Grön - Isadora - Paradise Green
Lila - Isadora - Persian Princess
Silvrig - Isadora - Silver Sparkles
Vit - China Glaze - White out
Svart - Depend - Nr. 39
Topplack - Seche Vite

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar