Elins Naglar: Nyinköpt!

torsdag 25 oktober 2012

Nyinköpt!

Är för trött för att måla naglarna nu. Kom hem sent från invigningen av det nya köpcentrumet och har sedan duschat och hållit på, så jag får nog mina blodnaglar vara på en dag till. Sedan kan jag se om jag kan kombinera varulvar som jag skulle göra idag och fullmåne som står på schemat imorgon. 

Men nu delar jag med mig av vad jag fyndade på dagens shopping tur.
Som tur vad så var allting väldigt uppdaterat och inget var slut eller så. Så jag fick med mig 2 stycken Isadora Second Nail vilket behövs eftersom jag använder det som baslack på dom flesta av mina designer. Sedan hitta jag ett svart Isadora lack också. Svart behövs alltid och det jag har från depend är snart slut och med dom 20 procent rabatt jag fick så var den billigare än depends om man räknar med volymen och sånt. 

Men sen fastnade jag även för en av OPI's lack från deras nya kollektion Skyfall som dom gör tillsammans med den nya James Bond filmen. Just den här heter 'The Living Daylight' och jag tycker den är helt underbar, vill bara pröva den nu! Perfekt när man inte har tid att måla naglar och är som jag och inte vill gå med enfärgade naglar.
(såg precis att OPI flaskan är bak och fram, kunde inte se skillnad på dom när jag tog bilden..)

Men sedan handlade jag lite i leksaks affären vilket kanske låter lite konstigt men.. jaja. haha.

Det är ett stämpel sats. Den kanske har några lite barnsliga stämplar med jag tyckte det var ett bra set att börja träna på innan jag beställer massa flera sådana plattor. Men nu har jag i alla fall skraparen och den stämplaren så att jag bara behöver köpa till plattor. Det var 25% på detta set så det var bra att börja träna med. Vill gärna kunna det eftersom man kan lätt göra mönster och figurer om man inte kan och orkar göra dom för hand. :)

Men ni får kolla in imorgon för att se min nästa halloween design, lovar att jag kommer göra det imorgon haha. Och jag vill även tacka för alla som kollar in. Är snart uppe i 1000 visningarna och jag har inte ens hållt på i 2 månader än! :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar