Elins Naglar: 13 Days of Halloween - Day 4-5 Häxor och Fladermöss

lördag 20 oktober 2012

13 Days of Halloween - Day 4-5 Häxor och Fladermöss

Jag var lite inte hemma igår kväll/eftermiddag så därför blev det inget igår men istället för att komma en dag efter kom jag på den brillianta idén att lägga i hop igår och idag. Så smart jag är, haha.


Så dagens tema blir då Häxor och fladdermöss.


Så resultatet blev då en nagel med en häxa som flyger förbi månen och så fladdermöss på dom andra fingrarna. Där är även fladdermöss vid häxan. Så det är alltså inte fåglar som man kanske tänker först. 

Själv är jag inte så nöjd men själva häxan. Tror jag skulle behövt en lite tunnare pensel vilket är något jag får införskaffa. Men häxan blev för stor för månen och allt blev helt fel. 

Nagellack jag använt -

Baslack - Isadora Second Nail
Blå - OPI Into the night
Vit - Claudia White tip
Svart - Depend NR 39
Topplack - OPI Top Coat

Min Isadora Second Nail börjar ta slut så jag får passa på nu när det nya köpcentrumet öppnar i veckan att handla några. Tror det är lite invigningsrabatt på KICKS så det blir super! :) Kanske blir lite andra nagellack också om jag känner mig själv, haha! Men nu ska jag dra till sängs, ska upp tidigt imorgon för att gå på en fotokurs 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar