Elins Naglar: 13 Days of Halloween - Day 2 Spök Naglar

onsdag 17 oktober 2012

13 Days of Halloween - Day 2 Spök Naglar

Här kommer min (misslyckade) spök design. Vilket är dag 2 på "13 Days of Halloween" challenge.


Jag är inte så jätte nöjd idag. Hade en ide men när jag väl testa den så gick det inte så bra så jag fick tänka om lite.


Råkade stöta till långfingret men jag är för lat för att göra om den så jag fixa till den så gott det gick. Eftersom jag vet att den kommer åka av imorgon så bryr jag mig inte så mycket om det.

Men designen är alltså spöken ute på natten vilket man ser att det är pågrund av dom fula stjärnorna. Lillfingret består sedan av en måne. Det ska vara en full måne för det är då alla spöken, vampyrer och allt annat kommer ut. 

Fick även inviga en av mina china glaze som jag inte prövat än - Up All Night. EN väldigt mörk blå färg med lite skimmer. Med ljus på ser man att det är blått annars ser det lite svart ut. Tyckte den passa som en natt himmel. 

Nagellack använda -

Baslack - Isadora Second Nail
Mörkblå - China Glaze - Up All Night
Vit - Claudia - White Tip
Svart - Depend - Nr 39
Topplack - OPI Top Coat

Imorgon är det katter som står på schemat så kolla in då :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar