Elins Naglar: 13 Days of Halloween - Dag 12 Skelett Naglar

tisdag 30 oktober 2012

13 Days of Halloween - Dag 12 Skelett Naglar

Idag är det näst sista dagen på 13 Days of Halloween. Temat för idag är skelett.


Jag satt länge och funderade på vad jag skulle göra, men tillslut kom jag fram till att jag ville göra ett dödskalle eller vad man säger. Men jag tyckte det skulle nog se lite konstig ut om jag gjorde ett huvud på varje nagel så jag gjorde en accent dödskalle nagel och sedan passade jag på att pröva mitt nya OPI nagellack - The Living Daylight på dom andra naglarna. Det glittrar så fint :D

Råkade ta på topplacket lite förtidigt så att dödskallens öga blev lite konstig.

Nagellack jag använt -
Baslack - Isadora Second Nail
Svart - Depend Nr. 39
Vit - China Glaze White out
Glitter - OPI The Living Daylight
Topplack - Seche Vite 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar