Elins Naglar: 13 Days of Halloween - 10-11 Varulv och Full måne Naglar

tisdag 30 oktober 2012

13 Days of Halloween - 10-11 Varulv och Full måne Naglar

Det har varit lite paus här men jag har inte haft precis tid att göra halloween designen och sen gjorde jag naglar till en fototävling och lite annat.



Jag var så sjukt dum att jag glömde ta foto på mina naglar innan jag tog av dom igen, men i alla fall jag gjorde varulvs naglarna igår och tog precis bort dom för att jag ska börja med dag 12. Men jag hade i alla fall tagit en bild igår när jag måla dom, innan topplacket så det ser lite konstig ut. Men jag gjorde en natt bild med massa träd som en mörk skog och sen på pekfingret har jag gjort typ en bergsklippa där det står en lite varulv om tjuter. Men sedan hade jag gjort andra handen med samma bakgrunds färg fast med vit grafiti nagellack för att då likna en full måne men detta har jag nu ingen bild på. 

Den var ändå sjukt misslyckad så att det gör inte så mycket att det blev så här i alla fall, haha. Men nu ska jag försöka mig på dag 12 - Skelett.  

Nagellack jag använt -

baslack - Isadora Second Nail
Blå - OPI Into the night
Svart - Depend nr. 39
topplack - seche vite




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar