Elins Naglar: Mail from the states.

onsdag 12 september 2012

Mail from the states.

Fick mitt paket från USA idag full med nagellack. Totalt 22 nagellack! Tyvärr var inte alla mina även om jag hade önskat det, haha. Men 10 av dom var mina i alla fall. Sidan vi beställde från var väldigt bra, priserna var billiga även frakten tyckte jag var ganska billig för att vara 2 KG nagellack. Men sedan kunde jag även följa paketet från California till Sverige.

Men detta är dom nagellack som jag köpte.

China Glaze - Sunshine top, White out, Flyin´high, Kinetic candy
Essie - Splash of grenadine

Essie - Matte About you
China Glaze - Aquadelic, Señorita Bonita, Black diamond, Up all night

Köpte även ett paket med så kallade Dotting tools som man har för att göra prickar med om ni inte fatta det med namnet. Men känner redan för att göra någon prickig design för att pröva några färger och någon av dotting toolsen. Kanske även ska göra den matt, bara för att jag kan med min fina matta topp lack från Essie :)

Men jag är även lite nyfiken på China Glaze. Dom ska bestå av samma ämne som man har till porslin som ger dom dess glans. Därav namnet China Glaze som är engelska för Porslin Glans. Det står på flaskorna "Nail Lacquer WITH HARDENERS". Det låter väldigt intressant. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar