Elins Naglar: Isadora - Oasis

lördag 29 september 2012

Isadora - Oasis

Dags för den sista swatchen från dom lacken jag har från Isadoras kollektion - Jewels of the orient.

Ett brunt glitter lack. Först trodde jag den var typ svart grå när jag såg den i flaskan men var faktiskt positiv överraskad. Bra formula även här. Tagit 2 lager här också, för att det blir mycket bättre då och man slipper vnl.

Det jobbigaste med detta är att det är ett glitter lack. Sjukt jobbigt att få bort sen.. man har glitter över allt!

Men jag tyckte den var väldigt fin. Inte ett lack man använder för så mycket nail art kanske men det är nästan så fint för sig själv så jag kan nog gå med bara detta. Och jag går aldrig med enfärgade naglar! Det måste ju vara ett bra betyg.

Och nu vill jag avsluta dessa swatchar med att ursäkta för bilderna. Jag måla massa utanför och fick inte bort det ordentligt och fick spel. Så det fick bli som det blev.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar